Το τμήμα Γ1 φύτεψε τα λουλούδια που είχε της τάξης του για να ομορφύνει την πίσω αυλή του σχολείου μας. Μέλη του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων είχαν κάνει τις κατάλληλες προετοιμασίες.
Απρ 22 2024
Το τμήμα Γ1 φύτεψε τα λουλούδια που είχε της τάξης του για να ομορφύνει την πίσω αυλή του σχολείου μας. Μέλη του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων είχαν κάνει τις κατάλληλες προετοιμασίες.