Κατηγορία: Τμήμα ένταξης

Σχολική Βία κι Εκφοβισμός

Μέσα από βιωματική δράση, δραματοποίηση, φύλλα εργασίας και συζήτηση, οριοθετήσαμε τον όρο “Σχολική βία κι Εκφοβισμός”, αναδείχθηκαν οι διάφορες μορφές και η διαφορετική ένταση των περιστατικών. Η δράση πραγματοποιήθηκε στο Ε1 με την εκπαιδευτικό του Τ.Ε. Ανδρονίκη Αναστασιάδου.

Συνέχεια ανάγνωσης

Γνωριμία-Ενδυνάμωση Σχέσεων Ομάδας

Με τυχαίο τρόπο οι μαθητές δημιούργησαν ζευγάρια. Αφού κάθισαν σε κύκλο, τους ζητήθηκε να συζητήσουν μεταξύ τους για τις αγαπημένες του συνήθειες – δραστηριότητες και γενικότερα για πληροφορίες που θα ήθελαν να μάθουν οι υπόλοιποι γι’ αυτούς. Κατόπιν ανά ζευγάρι, ο ένας μαθητής παρουσίαζε τον συμμαθητή του. Τη δραστηριότητα αυτή πραγματοποίησε το Ε1 με την …

Συνέχεια ανάγνωσης

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

“Λόγια που αφήνουν σημάδια”

Η βιωματική αυτή δραστηριότητα αποτέλεσε ένα εργαλείο που βοήθησε τους μαθητές να συνειδητοποιήσουν τη δύναμη των λόγων και των πράξεών τους αναδεικνύοντας το ρόλο της ευγένειας, της καλοσύνης και της συνεργασίας στη σχολική κοινότητα. Στόχοι δραστηριότητας: Η δραστηριότητα αυτή πραγματοποιήθηκε στην Ε τάξη σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό του Τ.Ε. Ανδρονίκη Αναστασιάδου.

13 Νοεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Καλοσύνης

Οι μαθητές της ΣΤ τάξης με την εκπαιδευτικό του Τ.Ε. Ανδρονίκη Αναστασιάδου, δημιούργησαν στην τάξη τους τον τοίχο της καλοσύνης. Πως λειτουργεί; «Πάρε ένα σημείωμα κι άφησε ένα καινούργιο στη θέση του. Έτσι ο τοίχος θα είναι πάντα γεμάτος με καλοσύνη».

Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών, καθώς και απορίες μαθητών/τριών για το ρόλο των Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής, οι εκπαιδευτικοί Χρυσαυγή Μπαντή (Γ1), Ανδρονίκη Αναστασιάδου (Τμήμα Ένταξης), Κωνσταντίνα Μπισιρίτσα (Παράλληλη Στήριξη) πραγματοποίησαν δράση με στόχο να κατανοήσουν οι μαθητές/τριες ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί συμβάλλουν με διαφορετικό τρόπο ο καθένας στη μάθηση και στην υποστήριξη τους. Επιπλέον, …

Συνέχεια ανάγνωσης

Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας η εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης, Ανδρονίκη Αναστασιάδου, πραγματοποίησε με την ΣΤ’ τάξη δημιουργικές δραστηριότητες, δίνοντας έμφαση στη σημασία της πρόληψης και της φροντίδας της ψυχής. Αφού συζητήσαμε το βιβλίο «Η τσέπη της καρδούλας» της Κατερίνας Τζωρίδου, οι μαθητές αποτύπωσαν εμπειρίες, σκέψεις και όνειρα που τους ενδυναμώνουν.