Στις 29 Μαΐου έγινε η ημερήσια εκδρομή του σχολείου μας. Ήταν μια υπέροχη ημέρα, ηλιόλουστη, ζεστή αλλά και με δροσερό αεράκι. Τα παιδιά έπαιξαν και διασκέδασαν όπως το άξιζαν μετά από μια κουραστική σχολική χρονιά.
30 Μαΐου 2025 αρχείο
Μάι 30 2025
Μάι 30 2025