Στις 15/5/2025 έγινε ο διαγωνισμός ορθογραφίας στα αγγλικά με το Στ1 και Στ2. Νικητές ήταν ο Δερμεντζής Μιχάλης, ο Νάστος Βασίλης και ο Συκαλιάς Ορφέας. Αντίστοιχα στην Ε’ τάξη νικητής βγήκε ο Τσιγάνης Γιώργος. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν!!! Ευχαριστούμε πολύ τον σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη συνεργασία και στήριξη που έδειξε …





